Szukaj/Search

poniedziałek, 28 marca 2011

Ciuchy

Witajcie, tu cherry_x33. : *
http://www.stardoll.com/pl/user/?id=38824151

Sprzedaję wszystkie ubrania z mojego konta, za ZŁOTÓWKI, gdyż BARDZO i pilnie potrzebuję pieniążków. Przyjmuję TYLKO pieniądze wysłane kopertą. (ew. doładowania do Plusa, aczkolwiek są to skrajne przypadki.)
LE & ANTIDOTE – 5 zł *
HB’S – 4 zł *
ELLE & DKNY – 3 zł *
CHANEL & INNE KOLEKCJE – 3 zł *
POZOSTAŁE UBRANIA – 2 zł *
BANDANA Z RIO - 15 zł *
BERET Z BISOU - 7 zł *
Jeśli chcesz wiedzieć więcej napisz na GG – 96OO74O.
* Cena opcjonalna, tzn. ubrania kosztują tyle mniej więcej. Np. hot buy z 2008r. może kosztować 7 zł, a z końca 2010/2011r. 2 czy 3zł.

MOGĘ SPRZEDAĆ TAKŻE CAŁE KONTO!
- Cena wywoławcza : 3O zł
- Minimalne przebicie : 2 zł
- Kup teraz : 2OO zł
LUB STARDOLLARY :
120 SD - 5 zł
200 SD – 1O zł
500 SD - 2O zł
1000 SD – 4O zł

Wszelkie informacje o koncie także pod GG 96OO74O.
Możemy negocjować ceny ubrań jak i stardollarów. : )
Pozdrawiam i zachęcam! <3

zapraszam --> http://check-and-bid.blogspot.com/2011/03/hot-buys.html

9 komentarzy:

Misia. ♥ pisze...

Raczej nie kupie nic za rl kasę ;)

kamilutka16 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Gunia350 pisze...

Ja bym chciała kupić beret za 7 zł ;] Jak coś to ten z DiSOU.

Zosia pisze...

ALE JA MIAŁAM OD CB BERET KUPIĆ !!!! BYŁYŚMY UMÓWIONE

cherry_x33 pisze...

To napisz na gg, pisała do ciebie

ZM pisze...

Sprzedajesz konto? Ale... Czemu? Zyzol2

MajkaOlkowicz12 pisze...

...

Cios.mocny pisze...

Szkoda ze sprzedajesz na razie nie jestem zainteresowana;)

Mii-chan pisze...

hmmm...chciałabym kilka ciuszków kupić ; ) napisałam ci w kg