Szukaj/Search

niedziela, 27 marca 2011

Hot Buys

Tutaj cherry_x33, mam na sprzedaż:



28 komentarzy:

ldidi pisze...

1. 7 zł

Wiktor pisze...

KTo ci knitted kupi za rl pieniądze ;/

Julka pisze...

1. dla mojej koleżanki, 50 sd

zoorka64 pisze...

Przecież to się nie opłaca

Misia. ♥ pisze...

Nr 1 za rl kasę nie kupię, a nr 2 35 sd.

Zosia pisze...

1.25 zł , mam już fioletowy , ale jeszcze chce ten

cherry_x33 pisze...

wikkx - nie martw się, już nie raz kupili słoneczko : )

Klaudia pisze...

2. 40sd

~ klaudiakociara

.impolite. pisze...

za knitted dam 250sd:)

nati-superstar. pisze...

2.41 sd.

cherry_x33 pisze...

.impolite. - tylko złotówki ;p
Nati-superstar - umiesz czytac? 5 sd!

Misia. ♥ pisze...

2. 50 sd.

ladyposzkole.pl pisze...

1.30

Zosia pisze...

1.45

Beata pisze...

2. 60

fanka stardoll pisze...

to z realne czy za sd
doda33bayby
jak za stardollary to 100sd
jak z arealne to nie kupie
doda33bayby
aha 10 kwietnia
doda33bayby

nati-superstar. pisze...

aajjjjjj drogo xd

nysia753 pisze...

2.65 ;>
nysia753

Magda_1D pisze...

2.75 zł za beret z biuston

Misia. ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Misia. ♥ pisze...

stardoll kody demilovato - nie ogarniam cię xd licytuje 2 czy 1? ;|

Rajmana pisze...

stardoll kody demilovato
to się nie nazywa biuston tylko BISOU jak już.

honia pisze...

2/ 90 zł

honia1222honia

Zosia pisze...

ale ona mi już beret sprzedała !! ja już jej kase wysłałam

cherry_x33 pisze...

to prawda, beret sprzedany!;))

meg pisze...

Spodnie miałam, ale sprzedałam za ponad 100.

Beata pisze...

za spodnie 80

Beata pisze...

stardollarów