Szukaj/Search

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Blog dla osoby odpowiedzialnej

Osoba anonimowa ma do oddania bloga tzw. opiekowanie się nim po odejściu właścicielki.
Osoba musi być odpowiedzialna i blog nie będzie jej własnością, będzie właścicielką po odejściu właścicielki.
Blog ma powyżej 300 obserwatorów. Istnieje już ponad rok i nadal funkcjonuje.
W razie wybrania kogoś osoba anonimowa skontaktuje się z Wami, ale uwaga! Osoba musi być bardzo odpowiedzialna, aby rozwijać dalej bloga i żeby był jeszcze lepszy niż jest teraz.
Anonim czeka na Wasze zgłoszenia pod tym postem ( dostanie bloga pod opiekę nic nie kosztuje)

5 komentarzy:

anonim_aleks pisze...

Ja mogę bardzo umiem się opiekować blogiem :)
wikipet201
gg : Patty *.*

Unknown pisze...

Chętnie zaopiekuje się tym blogiem. Mam już w tym poniekąd wprawę ponieważ już nie jednego bloga miałam i pisałam jednak nie układało się dobrze ale jak narazie jednej prosperuje dobrze - licytttacje.blogspot.com
Jednakże chętnie bym się tej anonimowej osoby zajeła. Jestem moim zdaniem odpowiedzialna. Na stardoll jestem jako patXDD. Jakby co prosze o kontakt :> GG- 41454436
Skrzynka e-mail = pati22157@wp.pl

Polymerclay Ada pisze...

Chętnie zaopiekuję się blogiem. Mam duże doświadczenie w pisaniu. Pisałam już na blogach o ponad 500 obserwatorów. Będę rozwijała bloga oraz organizowała różne konkursy na nim np, losowanie hb, le, dkny, sd, sm itp.
ada9000love
darkmona7@wp.pl

Sarcia1236 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
--paula646-- pisze...

Zgłaszam się. W pisaniu i rozwijaniu bloga mam wielką wprawę. Kiedyś miałam świetnie rozwijającego się bloga, niestety z braku czasu (różne sprawdziany na przejście na kolejny stopień nauki) nie mogłam go dalej prowadzić. Teraz piszę na kilku blogach, mam mnóstwo wolnego czasu, jestem odpowiedzialną osobą . Umiem posługiwać się wieloma programami, opanowałam bloggera w całym jego zakresie. Mam konto Google. Na blogu mogę organizować różne loterie np na doładowanie ss, na sd lub inne rzeczy. Na Stardoll urzęduję już blisko 3 lata, mam wysoki poziom (jeżeli można tak o nim powiedzieć) Mam status Royalty, dla tego z łatwością będę mogła sprzedawać wygrane rzeczy przez użytkowników lub kupować od nich w zależności od wygranej sumy sd. Myślę, że tyle wystarczy słów z mojej strony.
Mój nick na Stardoll to --paula646--
Natomiast moje gg to 43191801