Szukaj/Search

środa, 11 kwietnia 2012

Platrofmy

http://i43.tinypic.com/35bxkxt.jpg

41 komentarzy:

marta_679 pisze...

wymianA

marta_678

Klaudia L. (cccmamba5) pisze...

150sd

cccmamba5

Madzia pisze...

160sd

Olivia Kofi pisze...

200sd

Olivia Kofi pisze...

ew. mam do zaoferowania sukienkę od Amy Claire długą czerwoną.

akukula pisze...

ja kupiłam za 100sd + prow :D

larry shipper af pisze...

ja mogę dac jakies LE + 100sd

liliana2511

kasiuniuu pisze...

210 sd

Klaudia L. (cccmamba5) pisze...

220sd

cccmamba5

kasiuniuu pisze...

230 sd

Klaudia L. (cccmamba5) pisze...

250sd

cccmamba5

Natalia/klaudynka016 pisze...

260 ew. 100 sd i cos cennego ;D

Anonimowy pisze...

300

Natalia/klaudynka016 pisze...

310 ; O

aa1kamila pisze...

320sd
aa1kamila

Unknown pisze...

350 sd

starjenni12

kasiuniuu pisze...

360 sd

Wojtek pisze...

nie opłaca sie więcej ;/ są w bazarkuu za 280

ap193 pisze...

tak Wojtaszek ? jakoś ja szukam często tych platform, i rzadko można je znaleźć. I to za 280 ? nie żartuj sobie. Poza tym to nie twoja aukcja, nie chcesz licytować - to się nie udzielaj.

Wojtek pisze...

chce licytować, zalicytowałem 240.
Zapytaj akukuli znalazła je wczoraj za 110 =.=

ap193 pisze...

to wyjątkowe szczęście miała, widać.

Wojtek pisze...

taaa

emila202 pisze...

ja kupiłam z tydzień tem za 6sd w StarBazaarze :D

wikilub pisze...

To miałaś szczęście, ja nawet za 240 sd nie znalazłam.

Anonimowy pisze...

darujcie sobie, to jest licytacja, dziewczyna wykupuje reklamę a wy jej psujecie ;/ platformy są dużo warte i ciężko jest je nawet za 500 znaleźć !

Demi5435 pisze...

Dam 260 SD + prowizja.
Demi5435

kasiuniuu pisze...

270

emila202 pisze...

@Vanessa1372 - ja wiem, ale ja się chciałam tylko pochwalić ( :D ), nie chciałam psuć dziewczynie prezentacji . :>

agaciad-_-b pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
agaciad-_-b pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
wikilub pisze...

Te platformy nie są jeszcze sprzedane więc poroszę licytujcie

wikilub pisze...

Te platformy nie są jeszcze sprzedane więc poroszę licytujcie

Rzulietta. pisze...

mogę się za coś wymienić ;>.

Rzulietta. pisze...

mogę się za coś wymienić ;>.

Rzulietta. pisze...

mogę się za coś wymienić ;>.

agaciad-_-b pisze...

280 sd
agaciad-_-b

wikilub pisze...

Nie wymieniam się ; d

Elfica pisze...

300 sd + prowizja

Elfica.

Jacksonka115 pisze...

320 sd.
ForrestWiku

wikilub pisze...

Wystawiłam platformy na starbazarku
wikilub

wikilub pisze...

Licytacja zakończona :)