Szukaj/Search

wtorek, 27 marca 2012

Poszukuję i sprzedam

http://i43.tinypic.com/pm9gk.jpg

17 komentarzy:

Liz pisze...

How much for the LE dresses? :)

dunia_16 pisze...

I'm looking for this dresses , i don't have them.

Liz pisze...

Oh sorry ^^

dunia_16 pisze...

no problem :D I really wont to find them and buy ;p

Anonimowy pisze...

Ja mam te sukienki, ale raczej nie sprzedam :P

Marta ;* / Kennedy890 pisze...

Moglibyście powiedzieć ile to jest warte ?

http://i43.tinypic.com/4smcsw.jpg

dunia_16 pisze...

nie mam pojęcia ;p

TynkaaBlog. pisze...

do 50 sd, tak mi się wydaje.

Anonimowy pisze...

dam 80 sd

Anonimowy pisze...

dam 80 sd

dunia_16 pisze...

martunia29, a czy sprzedałabyś chociaż jedną z tych sukienek ?

Marta ;* / Kennedy890 pisze...

martunia29 chcesz kupić kamizelkę ?

Anonimowy pisze...

Do Marta ;* / Kennedy890: Nie chce, mogę dać 80sd za psa.
Do dunia_16: Tej z kokardką wątpie, a tą białą szybciej, ale musisz dać interesującą/kuszącą oferte ;)

Marta ;* / Kennedy890 pisze...

Okey,sorka ;C

dunia_16 pisze...

co do sukienki to napisałam ci już coś w księdze gości :) no a co do psa to na pewno na 80 sd nie sprzedam, skoro kupiłam go za 100 sd :D

Anonimowy pisze...

Mam sukienkę nr 1, ale nie mogę sprzedać.

dani.ranny pisze...

I WANT THIS 2 DRESS, I CAN PAY A GOOD PRICE. HOW MUCH? PLEASE WRITE MEEE! MY NAME IS DANI.RANNY I REALLY WANT THESE,