Szukaj/Search

sobota, 3 marca 2012

Beret

http://img205.imageshack.us/img205/5038/licytacja.jpg

21 komentarzy:

Isu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

150 sd :D
starjenni12

Martyśka pisze...

160 sd
kukumuku122

Woorks.♥ pisze...

zamienie się
missaschley1986

Ll pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

170 sd
starjenni12

Unknown pisze...

moge sie wymienic :]


marina034

Martyśka pisze...

180

Adusia2525 pisze...

Nie licytujcie się natalciaoraczek to oszustka. Niedawno ukradła mojej koleżance sweter hb i teraz dumnie się z nim obnosi :/

natalia009 pisze...

Ja jej tego swetru nie ukradłam ! Miałam jej go oddać,ale jest limit czasu i dopiero dzisiaj jej oddaje! I nie oskarżajcie mnię,bo oszustką nie jestem ! Sweter wróci do swojej właścicielki !

Adusia2525 pisze...

To po co ją blokowałaś? Dla mnie to jest jednoznaczne...

Wiktoria pisze...

haha , myślisz że się wykręcisz , ja napisałam do adminów.A poza tym limit upłynął wczoraj słonko -_-

xoxo_irwin pisze...

Żal. Nie licytuję, dwa razy mnie okradziono, nie chcę, żeby to się powtórzyło.

Okradła mnie natalajulita i wercia8377

Wiktoria pisze...

i dobrze ; ]

Unknown pisze...

pułapka? :O

Usunąłem dolarów gwiazdkowe

Usunąłem pieniądze i dać je do mnie?


starjenni12

natalia009 pisze...

Licytacja zakończona !

I te komentarze wyżej to jakiejś kłamstwo !

Unknown pisze...

kłamstwo???a ja te komentarze potwierdzam i się z tego nie wykręcisz.Jesteś oszustką i dużo osób to potwierdzi.Tobie nie można ufać i masz jej dać beret a nie sweter bo chyba mieliście się wymienić!!

Unknown pisze...

anulować licytację

Wiktoria pisze...

dzięki za wsparcie.

13dominika13 pisze...

Natalcio ukradlas mi 1000sd!!!!

Wiktoria pisze...

i oto kolejny dowód na to że komuś coś ukradła -.-