Szukaj/Search

poniedziałek, 26 grudnia 2011

ELLE Blazer

http://oi43.tinypic.com/huj51d.jpg

16 komentarzy:

Kellseay pisze...

nie mam ;p

Anonimowy pisze...

Mam , ale wiesz , że nie sprzedam . :D Buahahah . ;]

Anonimowy pisze...

mam ale bardziej liczę na wymianę, może masz coś czego poszukuje? (łiszlista w prezentacji)

domi99993

Kasia. :3 pisze...

mam kilka rzeczy , ale ich nie sprzedaję :c . może chciałabyś coś innego ? mg dać kilka rzeczy i ileś tam sd ;D

Anonimowy pisze...

Hej. Wie ktoś ile to jest warte?
http://tinypic.pl/stua13t52nr1

PauluSss129

Kasia. :3 pisze...

Ostatnio widziałam to na sb za 71 sd :3

Niekas.69 pisze...

90 sd

skyllea0

Anonimowy pisze...

kupiłam to na sb za 22 ale sprzedałam za około 100

Anonimowy pisze...

@PauluSss129

Ok. 150 - 200 sd .

Kasia. :3 pisze...

na pewno nie tyle . na sb znajdziesz taniej :3 /

Woorks.♥ pisze...

kupie za 450sd(500sd)jak ktos ma niech napisze

Woorks.♥ pisze...

missaschley1986 jak cos to moj login :d

Kasia. :3 pisze...

może byś się nie reklamowała tutaj ? -.-

Anonimowy pisze...

Buahahaha . Kaszka : Ja na cenniku sprawdzałam na blogu amerykańskim podobnym dam ci kiedyś linka na fb . A w sb go nie szukam bo mam . :)

Kasia. :3 pisze...

Ten blog kłamie .

Zresztą bszytkie to :3

Ewelina pisze...

mam go
michalina602