Szukaj/Search

czwartek, 10 listopada 2011

Blog

Sprzedaje blog, witryne - http://cocacolafashion.blogspot.com/. Ma ona 689 obserwatorów! Są usunięte wszytkie posty ale i tak będziesz zmieniał zmieniała nazwę wygląd. No więc ma dużo obserwatorów więc nie sprzedam go za 5zł lub 20sd.

Cw: 1zł
MP: 50 gr.
KP: nie ma


Przekazanie pieniędzy przelew , paypal , list polecony! Blog jest gotowy do użycia dodac kilka gadżetów i zmienic nagłówek i masz swój blog z dużą widownią (obserwatorzy).

mój login na stardoll to kamilutka16, a moje gg 39124453
licytujcie w komentach!

15 komentarzy:

Woorks.♥ pisze...

cena początkowa

Piotr Włochyń pisze...

kto da więcej niż 1zł?

bysia2912 pisze...

Ja dam 150sd+prowizja

Piotr Włochyń pisze...

dobra dajesz 150sd czyli 7zł więc kto da więcej niż 7zł??

Woorks.♥ pisze...

7,5zł

PatkaSzalona pisze...

Ja 10zł

Piotr Włochyń pisze...

kto da więcej niż 10zł ?

Anonimowy pisze...

200 sd

Miss_Gabrysia10

Piotr Włochyń pisze...

Miss_Gabrysia10 musisz dac 260 by przebic! kto da więcej

Piotr Włochyń pisze...

no kto da wiecej?

Piotr Włochyń pisze...

20zł kup teraz!

bysia2912 pisze...

Ja dam 10zł (jak na tę chwilę, bo w kieszeniach za wiele nie mam).

Piotr Włochyń pisze...

wygra PatkaSzalona jak niekt nie przebije !

iniviction pisze...

ja dam 20zł !! , mam napisac do cb na gg ?

Piotr Włochyń pisze...

Daria. pisz :) tylko sie przedstaw