Szukaj/Search

wtorek, 25 października 2011

LE, HB i inne

http://i56.tinypic.com/14dix76.png

22 komentarze:

Anonimowy pisze...

40sd za spódnice z LE
30sd za buty z LE
ania_diwa

kesha2011fun9 pisze...

ten sweter to raczej nie hb sama go mam i jest z archiwe

martyniuk9 pisze...

spódnica 65sd

Anonimowy pisze...

Ja mam te uszy królika ! Kupiłam po 102 Sm w Moda StarBazaar ! .

Chce Kupić spódniczke LE , Kupuje Teraz !!!
Buty le licytuje za 50 sd !

Anonimowy pisze...

szalona-lola
jestem

Kasia. :3 pisze...

ten sweter to nie hb . sama go mam . i można go znaleźć w sb taniej ;p

Anonimowy pisze...

spódniczka - 70sd

TrendyLuLa23

Gina~ pisze...

Wybaczcie, sweterek nie jest HB.

BeautyGina2010

Gina~ pisze...

Spódniczka już sprzedana !

Anonimowy pisze...

Za sweter mogę Ci dać 15 sd, bo za tyle można znaleźć go w sb.

PatkaSzalona pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Roster0020 pisze...

kurde szkoda bo kupiłabym uszka ale mam 4 sd :c

Anonimowy pisze...

Spódniczka kupiona przeze mnie .

szalona-lola

xdepressionx pisze...

swetwer HB 20sd

Liz pisze...

I want the shoes! ^^
Offer 100sd for the moment :)

Aspektywnie pisze...

Ja te uszy królika za 130 sd znalazłam .

OluSia pisze...

Buty Le 60 sd.

.Sascha.Strunin

Ellara pisze...

sweter 35sd :)
Metalka777

xdepressionx pisze...

sweter 45

xdepressionx pisze...

rezygnuje ze swetra kupiłam go taniej, sory za zamieszanie ;p

nysia753 pisze...

sprzedaje konto nysia753
pozatym sprzedaje wszystkie rzeczy z tego konta piszcie w kg . ;)
Możecie wysyłac mi zaproszenia i pogadamy na prywatnych wiad. lub na chacie .

Przepraszam za spam.

LadyKinga199.. pisze...

buty LE 200sd

LadyKinga199