Szukaj/Search

poniedziałek, 12 września 2011

Blog

Hej! Tu iza118. BMam na sprzedasz bloga,na którym pisałam o modzie i stardoll.
Kiedyś był blogiem o nowościach,więc można go przerobić na takiego bloga :)
Muszę go sprzedać,ponieważ po prostu nie mam czasu na nim pisać a szkoda żeby blog stał pusty.

Kilka informacji o blogu:

- Na blog wydałam około 1600sd
- Blog był wielokrotnie reklamowany,między innymi na stardoll i my,
stardoll.ocom,stardollowe ploteczki itd.
- Ma na chwilę obecną (4.09.11) 337 obserwatorów.
- Blog należy do bazy wirtualnych szafiarek :)
- Ma napisanych 360 postów
- Ma 805 komentarzy
- Ma 19 725 wyświetleń.

Jeżeli macie pytania,piszcie na gg: 36323275




Można dawać propozycje w stardollarach,cennych ubraniach lub doładowaniach na telefon.

Cw: ? ile dacie na początek ;)

12 komentarzy:

PatkaSzalona pisze...

10zł doładowania do telefonu (pamiętaj, że to tylko początek ;) )

Majka_M pisze...

10 zł i 50sd

JESTEMZIEMNIAKIEM pisze...

zależy mi na czasie,piszcie ile możecie dać max :)

Majka_M pisze...

ja dam max doladowanie do telefonu za 10 zł i 50 sd

PatkaSzalona pisze...

Ja dam max doładowanie do telefonu 15zł :)

anka pisze...

mogę ci dać jakieś cenne ciuchy z mojego niebieskiego pokoju ;) zobacz sobie.

turkusoweniebo

Majka_M pisze...

dam doładowanie za 10 zł do telefonu 50 sd i bluzke LE

Moonika12 pisze...

ja dam doładowanie do telefonu za 20 zł. jak ktoś mnie przebije to pisz mi w kg, może podniosę stawkę ;P

JESTEMZIEMNIAKIEM pisze...

kt to doładowanie za 25zł i 200sd

Eniqua pisze...

MAX. Doładowanie SS 20 zł x2 +200 sd

Kasia pisze...

Ja dam 200sd i jakiś LE :] Co ty na to? Baardzo mi zależy!


kulotacio

JESTEMZIEMNIAKIEM pisze...

chyba sobie żartujesz -.-

Poza tym blog sprzedany.