Szukaj/Search

wtorek, 12 lipca 2011

Ogłoszenie

Cześć tu michalina602!
Chciała bym Was bardzo prosić o pomoc.Chciała bym kupować po troszku ubrania z LE (ze wszystkich kolekcji) i że nie wiem od czego zacząć to chcę żeby jakaś osoba zrobiła mi kilka screenów . :)

np;
http://desmond.imageshack.us/Himg89/scaled.php?server=89&filename=beztytuuvn.png&res=medium

(w tych krateczkach proszę wklejać ciuszki można też zrobić inaczej ale żeby były wszystkie ubrania , buty i dodatki )
Oczywiście wynagrodzę! PROSZĘ NIE DODAWAĆ NIEPOTRZEBNYCH KOMENTARZY!!!

6 komentarzy:

Martyna/tyszka_16 pisze...

ja mogę to zrobić ;)
napisz do mnie na priva, ja zrobię. ;)

tyszka_16.

Turqusowa pisze...

Ja również mogę zrobić ;)
Pisz proszę na numer GG: 23952804
będzie łatwiejszy kontakt. ;p

Sandra93 pisze...

pierwsze trzy kolekcja masz na pasku bocznym na tym blogu :P

Maria pisze...

A nie łatwiej jak weźmiesz sobie screeny ze sklepów? na leaddicted.blogspot.com są wszystkie kolekcje.

Śmierć ma rolę swatki ♥ pisze...

Mam 2 rzeczy z Le, sukienki mogę ci je sprzedać, odwiedź mnie i napisz w kg:)
Aszlei10

Emila pisze...

mam duzo LE moge zrobic
_emoszka_

moje gg: 25302210