Szukaj/Search

wtorek, 19 lipca 2011

HB General Jacket


13 komentarzy:

carolinee pisze...

Jutro wyjeżdżam. 10 dni mnie nie ma, także narazie nie kontroluję licytacji.
Miłego licytowania Kochani :p

Bałwan ^^ pisze...

50 sd ?? W starplazie widzialam po 20 sd !!!

Viciuśka (wikarogowska) pisze...

Własnie! Cw 50sd? Mp 10sd?? wątpie , że ci ktos kupi lub zalicytuje!

Love ♥ Sweets pisze...

w starplazie? chyba w starbazaarze. ;/
Ja tam nie licytuje. Za dużo jak na sam początek..

carolinee pisze...

W Starbazaar nie ma tak niskiej ceny jak 20 sd, jakoś nie widziałam taniej niż 500.

Caroline. pisze...

Ja kupiłam rok temu za 20 sd. Ale, potem sprzedałam za 30 haha głupia byłam.

AniesDesing pisze...

w bazarze widziałam najtaniej po 260sd ;-) nie mam tyle kasy,nie licytuje

Anonimowy pisze...

50 sd

Moodna ^^ pisze...

60 !

The Blonde Bear pisze...

Missandrek1998- Ej, ty se zastanów się czy kupisz tą kurtkę czy nie,
Bo wcześniej licytowałaś i dostajesz takie wpisy w kg a potem mówisz że się zastanawiasz -.-
Żal mi takich ludzi -.-

Majka_M pisze...

70 ;)

Majka_M

Basia pisze...

90 sd!

carolinee pisze...

KONIEC LICYTACJI.
Nie sprzedaję. To był głupi pomysł.
Żegnam.