Szukaj/Search

piątek, 22 lipca 2011

Łańcuchy

http://i51.tinypic.com/1zqu7td.png

20 komentarzy:

JESTEMZIEMNIAKIEM pisze...

60sd

meg pisze...

65

Bałwan ^^ pisze...

80 sd

Magdzia.XD pisze...

200

kocica1321

Śmierć ma rolę swatki ♥ pisze...

Licytacja trwa do Wtorku (26.07) ewentualnie do środy (27.07). :D Kto da więcej niż 200sd?
Aszlei10

Gargamelcia♥ pisze...

210sd

MissAvrill14

Paweł/ Euruina pisze...

220sd

bunnyboo-55

Anri pisze...

ja bym tego nie kupiła nawet za 5 sd

Anri pisze...

ja bym tego nie kupiła nawet za 5 sd

Śmierć ma rolę swatki ♥ pisze...

Wiesz Natalko, szar ap może co? Nie kupujesz nie komentuj. One są bardzo stare i cenne . A to że Ci się nie podobają to twoja sprawa i nikogo to nie obchodzi.

Kto da więcej niż 220? :)

xxweronikaxx13 pisze...

ale ja mam takie samo zdanie .. i nikt nie może nam zabronić go wyrażać :)

MissWeronisia_

Magdzia.XD pisze...

221

Anonimowy pisze...

225

Sandruśka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Sandruśka pisze...

230

MissNicolcia

? pisze...

235

Sandruśka pisze...

245

MissNicolcia

Sandruśka pisze...

Wycofuję ofertę .

Śmierć ma rolę swatki ♥ pisze...

Licytacja została zakończona. Niestety żadna oferta nie jest warta zaakceptowania. Przykro mi. Pozdrawiam :)

Tomek pisze...

jakieś pół roku temu były w archiwe, chyba za 5 sd. Gdy bym wiedział że będą tyle warte kupiłbym kilkadziesiąt sztuk -.-