Szukaj/Search

wtorek, 26 kwietnia 2011

Konto izabelka90

http://www.sdcdn.com/camera/16/328/16328209.jpg

Witajcie! Z tej strony izabelka90 i mam na sprzedaż to konto .

Konto ma:
* 8714 sp, które cały czas rosną
* 178 sd
* SS do 2011-08-15
* bardzo dużo kosmetyków i biżuterii w Salonie Piękności
* 5 stron wnętrz ( 35 )
* SCHOWEK ( DEKORACJE - 32 strony, MEBLE - 6 stron, UBRANIA - 25 stron, DODATKI - 4 strony )
* bardzo dużo ubrań w szafie.
* słynne ciuszki ( DKNY Hearts Ruffle Dress, Moschino Inspired Belt, Agyness Hat, rajstopki DKNY, dużo ubrań LE, kilkanaście ubrań ANTIDOTE, dużo HB's-ów, trochę ubrań DKNY z III i IV kolekcji i inne )
* ładnie zrobione pokoje

Przyjmuję tylko REALNE PIENIĄDZE POCZTĄ bądź PRZELEWEM !
PROSIŁABYM TYLKO O PEWNE, POWAŻNE OFERTY .


Cena wywoławcza : 50 zł
Kup teraz : nie ma.


KONTO SPRZEDAM TYLKO I WYŁĄCZNIE WTEDY, JEŻELI CENA MNIE ZADOWOLI.

Hasło podaję po dojściu pieniędzy.

http://www.sdcdn.com/camera/36/820/36820508.jpg

( do licytacji zapraszam pod tym postem; piszcie swój nick ze stardoll, numer gg albo adres e-mail )
Pozdrawiam, izabelka90

19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

80zł
ania_diwa

simunia234 pisze...

100zł .

kicia_micia2210 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
simunia234 pisze...

120

kicia_micia2210 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
simunia234 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Crazy.Kamilka pisze...

200

simunia234 pisze...

210

Patrycja pisze...

na prawdę śliczne konto ,warte około 500 złotych ,niestety nie zlicytuję ,ale powodzenia ,na pewno zarobisz ;]

Agu$ pisze...

Pominę fakt, że sprzedawanie kont jest już zabronione.. wiem, bo sama straciłam swoje za sprzedaż.

Crazy.Kamilka pisze...

220

simunia234 pisze...

Zawsze było zabronione , ;d 230 .

Patrycja pisze...

Elegance_Cat ma rację :)
Ja też chciałam sprzedać ,nie sprzedałam . Wiedziałam ,że bym żałowała ,lecz też wolę stardollować niż nie dostać pieniędzy i stracić konto :)

Crazy.Kamilka pisze...

240 (może, musimy się dogadać )

Patrycja pisze...

A ,zapomniałam dodać ,że koleżanka może dostać pieniądze ,a lalki nie dostanie kupiec ,bo usuną konto :)

Tala pisze...

A skąd się o tym dowiedzą ?

xyz pisze...

Ktoś kiedyś na jakimś blogu wstawił screena, w którym admini poprosili go o pisanie do starbloga i tam było, że oni czytają blogi o stardollu.

Unknown pisze...

rzeczywiście, każdy blog przelecą, nawet takie, które nie są w ich języku, byle tylko kogoś skasować.
Weźcie się ludzie opanujcie, bo macie na głowę;) Od zawsze tak było i do tej pory nikt mojego konta nie skasował, a zamierzałam sprzedać już wiele razy;)
Pozdrawiam i zachęcam do skorzystania z środków uspokajających.

ronnie pisze...

70 zl