Szukaj/Search

piątek, 25 marca 2011

Grafika

Hejaa.^^ Jestem mileycyrus.0331 i projektuje nagłówki. Robię je w Gimpie, za od 10 sd do max 30 sd (to zależy). Oto kilka próbek: (tutaj wstawisz obrazki). Mogę zrobić ładniejsze, m.in, podobne do tych co Gabi robi na kolorowa dusza. Umiem takie ale nie chciało mi się już robić. xd Więc jak chcesz nagłówek, napisz do mnie. Ja zrobię prototyp i go Ci wyślę. Jeżeli się spodoba, płacisz,. :) :) Pasuje? Jeżeli ktoś chce nagłówek, napiszcie tutaj w komentarzu, i zaproscie mnie do znajomych na stardoll z tekstem "Chcę naglówek." Akceptuję, a wy wyślece mi wszystkie dane nagłówka (kto ma na nim być), a ja go wycenię. ;) Łapiecie? :D

Wiem że na stardoll jest dużo wrednych ludzi, ale liczę, że wy będziecie uczciwi i nie skopiujecie naglówków do wlasnych celów. Te naglówki są PRZYKŁADEM! Nie wolno kopiować, a moje prace zrobię staranniej na zamówienie. Te są zrobione z nudów. :D
 
 http://img853.imageshack.us/img853/7773/tajemniczygrafik.png
 
 http://img850.imageshack.us/img850/4413/beztytuusg.png

10 komentarzy:

nati-superstar. pisze...

ładnie robisz , nie korzystam tak czy inaczej.

Zosia pisze...

ja chcę

Kamui pisze...

magazynka00 zgłoś się do mnie ;))

Zosia pisze...

zgłosiłam

Kamui pisze...

ok

Louderyou pisze...

Też robię,

` Nataly ` ; ) pisze...

a mogłabyś pokazać te ,które robisz staranniej ? =.=

aleksandra pisze...

Spoko :) Ja także robię nagłówki ^^ Znajdziecie je tutaj:

http://aleks-graphics.blogspot.com/

Pozdrawiam,
MissAleks10

Anonimowy pisze...

takie sobie

Kamui pisze...

satynka: nie zamierzamrobić naglówków tylko dlatego, żeby udowodnić, że umiem.