Szukaj/Search

poniedziałek, 28 lutego 2011

Beret HB

Cześć ! Tu nati-superstar . Znowu posiadam beret hb`s , i znowu zamierzam go sprzedać. Można zauważyć na zdjęciu , że najbardziej zadowoli mnie Doł.ss na dwa tygodnie . Zgłaszajcie się na mojej medoll , lub na gg { 28033003} jeśli macie zamiar doładować. Jeżeli nie , przyjmuje tu propozycje powyżej 100 sd .
Kup teraz : doł.ss
minimalne przebicie : 10 sd

Tak czy inaczej , jeśli mowa o stardollarach , wole propozycje powyżej 100 sd ! pozdrawiam ; )


 http://i52.tinypic.com/sfjm20.jpg

7 komentarzy:

Misia. ♥ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Agu$ pisze...

Myślę, że nikt nie da doładowania.

0lka93 pisze...

ja bym nie dała,bo kupiłam go za 6sd i to niedawno temu ;)

Anonimowy pisze...

Ja go mogę sprzedać! ~^^ Zainteresowani w kg pisać(;
lollitka

Anonimowy pisze...

Na pewno nikt nie da doładowania.Ja sprzedałam ten beret za 56SD.

domi pisze...

57sd :)

dominika.r1 :)

xoxo_irwin pisze...

200 sd! LadyYorkLove