Szukaj/Search

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Konto i statuetka

Hey! Z tej strony Miss.Mulan1994 , mam do licytacji figurke NCG:

http://i52.tinypic.com/2lwqbzl.png



2. Mam także na sprzedaż moje konto czyli Miss.Mulan1994

Krótki opis konta:
- cały sklep DOT ( oprócz zimowej kolekcji )
- 6 str. Biżuterii
- 4 str. Kosmetyków
- statuetka NCG ( national cover girl )
- 27 str. w schowku ( dodatki )
- 7 str. w schowku ( meble )
- 37 wnętrz ( 6str )
- Penthouse
- Wszystkie pokoje
- 550 sd
- 2356sp
-członek klubu Royalty
- 228 dni SS

CW: 10zł
MP: 5zł
KP: ----

Przyjmuje tylko doładowanie na telefon wzamian za konto.

No to tyle narazie :) jak chcecie więcej wiedzieć pisać na GG 18743395

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie chcę=)

Magdalena♥ pisze...

za puchar NCG DAM 8 zł

Mysiaczeklol

pisze...

Misiaczek mówie że MN: 5zł

Ktoś lepszy od cb... pisze...

Nie kupujcie od niej konta!To jest oszustka!Ja kupiłam jej konto za jakiegoś sms-a za 11zł.Rozmawiałyśmy wtedy przez GG i jak tylko zapłaciłam za jej konto to się zrobiła na ''niewidoczny''.Myślałam,że to jakieś nieporozumienie.Więc pisałam jej w komentarzach do albumu(KG ma zamkniętą)aby podała mi hasło,a ona bezczelnie usuwała moje wpisy!!!Na szczęście tego komentarza nie usunie...
WIĘC APELUJĘ DO WSZYSTKICH:nie kupujcie od niej ani konta ani statuetki,bo jest ona złodziejką i oszustką!
Z poważaniem:__Miss.Ashley__

Karoola pisze...

Dziękuję __MiSS.Ashley__ Mam nadzieję że to prawda co piszesz bo właśnie byłam zainteresowana kupnem :)

Ktoś lepszy od cb... pisze...

MiSSNikolaaa:
Tak to w 100% prawda :)
Za pewne jak ta Miss.mulan1994 to przeczyta to zacznie się wypierać,że ona mnie nie oszukała.Ale jej nie wierzcie.Jeżeli będzie taka potrzeba to zrobię screeny z archiwum rozmów na GG.

luvmyhomies pisze...

MissMulan to klamczuha!!! Mowila mi ze sprzedala juz to konto i podaje sie za innych pisze ze andrzelikag sprzedaje konta i wgl. to jedna wielka OSZUSTKA!

Karoola pisze...

__Miss.Ashley__ - naprawdę dzięki :) Wierzę Ci , bo też miałam do czynienia z oszustką.

Angela pisze...

__Miss.Ashley__ - ma całkowita racje ! Zostałam tak samo oszukana ! " Konto twoje za 11.07 wyslane sms do innej gry " Po wysłaniu sms wlaczyla swoje GG na ignoruj i wiec sie nie odedzwala ;(

Nelka pisze...

za statułetke dam 50 sd ;o