Szukaj/Search

czwartek, 9 grudnia 2010

MK i DKNY

Witam. Z tej strony izabelka90 . Mam na sprzedaż ubrania, a mianowicie :

http://img27.imageshack.us/img27/8708/36475667.png




* Mary-kate shirt RC
CW : 10zł
KT : 60/70zł
MP : 5zł


* DKNY Hearts Ruffle Dress
CW : 10zł
KT : 50/55zł
MP : 5zł


A także inne, które znajdziecie w pokoju, w którym jestem zapisana:)
Pieniądze miałyby być w formie doładowania do telefonu do sieci PLUS .
Jeżeli jesteś zainteresowany - napisz do mnie w prośbie do przyjaciela lub na gg - 153802 ;)

10 komentarzy:

magiczna. pisze...

Hej dziewczyny. Mam pytanie.
Czy któraś z was wie po ile idzie:
DKNY Quarter Sleeve Coat?

mattiq97 pisze...

Hearts uffle Dress - Kup teraz!

Unknown pisze...

Mhm. Widać że czytasz komentarze. Nie chcę przepisywać od nowa, chodzi o kopiowanie cenników. Przez CIEBIE, tak dla odmiany.

123456 pisze...

Zobaczcie za ile ona to na starbaazarze kupiła xd lepiej już sobie samemu poszukać

magiczna. pisze...

Ta kamizelka z DKNY? Widziałam ją kiedyś w SB za 50 sd. ;)

Agu$ pisze...

W dodatku na blogu klubu StopScamming widziałam izabelkę90 na 1 miejscu w oszustach.. Hmm, blog jednak jest teraz w remoncie i robią kolejną listę. Mam rację, czy mi się coś pomyliło? ;)

Eska_lol pisze...

Chciałabym zamówić ogłoszenie na tym blogu. Chcę sprzedać Madeleine Top (licytacja) od 50 SD, min. przebicie 5 SD. Brak KupTeraz.

Oto obrazek który chciałabym wkleić do postu: http://tinypic.pl/nnm71wopnr9u

Mój nick na Stardoll:
Eska_lol

Anonimowy pisze...

60 zł for the top. :)

Vampires161 pisze...

mary-kate i ta sukienka dkny po 5 zł razem 10 żł ;d

Patrycja pisze...

za MKA dam dużą sumę sd ;d