Szukaj/Search

środa, 22 grudnia 2010

Konto

Konto vikib1996
Informacje podstawowe : Lalka na dzień dzisiejszy jest pięknie umalowana i ubrana . nie przechodziła nigdy żadnych metamorfoz , wszystko jest moją inwencją

założone : 4.10.2008 r
liczba doładowań : ok.30 (mogłam niedokładnie przeliczyć)
liczba starpoint : 3734
liczba stardollarów na dzień dzisiejszy : 9
liczba zarobionych stardollarów : 6440 sd
konto jest doładowane do 23.2.2011 . Jest członkiem klubu stardoll Royality ;x


Informacje dotyczące apartamentu :
23 wnętrza (na każdą porę roku ;) )
peanhous + odblokowane wszystkie pokoje
urządzony salon i pokój dziecięcy ;]
23 strony przedmiotów w schowku
6 stron mebli
5 stron ubrań
2 strony dodatków .


Informacje dotyczące ubrań :
34 ubrania i dodatki z kolekcji od 3-9 (z każdego po trochu)
Po kila ubrań z Antidote , Vivenna Tam , DVF , Elizabet and James , Amy Claire , Miss Sixty
ok.10 Hb (specjalizowałam się w Le)
Dużo ubrań z sklepów Kohl`s oraz Otto .
3 strony ubrań w szafie w pokoju głównym + dużo dodatków .

Informacje dotyczące salonu piękności :
Wiele farb do włosów
Dużo kosmetyków z Sephory oraz Dot , kilka z Luxe . (2 strony)
Biżuteria 5 stron (kolczyki i opaska z HB).


Cena wywoławcza : 15 zł .
Przebijanie : 5 zł .

Forma płatności : przesyłka lub wpłata na konto .
sprzedam jak cena będzie mi odpowiadać


KONTAKT GG: 16200276

7 komentarzy:

Patiopea pisze...

Po 1 będzie mi Cie brak na stardoll
Dam 20zł


Patiopea

Dzida7 pisze...

sprzedam swoje, dzida7

Maja pisze...

25 zł
Marionetka_PB

Patiopea pisze...

30, to moja koleżanka i wiem że jeśli wygram to nie wpadnie w niepowołane ręce =]

Patiopea

Anonimowy pisze...

Hey .
Dam za to konto 35 złotych .
Jeśli Ci to odpowiada to skontaktujemy się poprzez Stardoll .
LadyPuchatkova

Patiopea pisze...

dam więcej ale nie dziś =/

Patiopea

vikib1996 pisze...

Licytacja trwa do 27.12 . (czyli do poniedziałku) , wszystkie propozycje są aktualizowane w mojej prezentacji .
Pozdrawiam vikib1996